Rabu, 10 Jun 2009

aku di Taman Seni Budaya Johor

dari depan kak nani, kak zan, abg is, aishah, kat blakang kak syam, aku dan kak yan

mase ni pertanding FTK da abes... baru bleh enjoy..



bergambar sebelum pertandingan FTK 1999... takotnyerrr

show di Singapore
emmm mak abah pon ade tau time FTK...
time2 yang sentiasa aku rindu

mak, abah dan azril dapat pergi ke Switzerland... meningalkan aku kesorangan di Msia huhu

Memang ramai yang tak sangka, aku yang bagai nak rak nyer pemalu boleh joint group tarian. huh? ape nak heran, people change!! hahaha..

Setelah mcm2 masalah yang aku lalui.. aku nekad untuk aktifkan diri dgn kegiatan yang mendatangkan hasil dan berfaedah. Masalah ape? mane bleh bg tau.. hehe.. biaselah.. frust nongeng hehe..

Apa yang dapat aku ceritakan di Taman Seni.. sememangnyer best giler.. disana bagaikan satu keluarga.. menari.. bergumbira.. mengikis sifat pemalu aku.. dan dapat tengok tempat orang.. ape taknyer sumenyer kerajaan support. aku seronok yang teramat sgt.. ramai kawan baru.. 'permandangan baru' hehe.. dan.. eh! ade terselit kawan lame? sape tu? emmm mcm pernah ku lihat tapi dimana ya? haha... sape lagi klau bukan laki aku..

Aku tak perasan sangat laki aku ni.. ingat2 lupe, mcm pernah nmpak. Dia yang mula bertanya dlu.. ohh rupenya budak sekolah masai.. hemmm..
Dari situlah kami berkawan... tup tup.. eh bercinta plak.. pastu kawen.. nah sekarang dah 3 org
anak kami.. tak sangkekan.. itulah namenye jodoh..

Suami aku lagi beruntung dia dapat ke luar negara.. Switzerland, London dan German. Huhuuhuu aku tak dapt ikot.. mase gi Swiss dia gi dgn mak abah skali.. bestnyer.. tingallah aku di Malaysia sorg diri.. huhu

Tiada ulasan: