Rabu, 3 Oktober 2012

Aku ade ganglion!!

Tak sangka! Mmg x sangka.. Lepas mak buang ganglion di pergelangan tgn.. Now aku plak yg kene.. Mula2 mmg aku x perasan sbb aku punya ganglion kat bahu.. 

Nak jadikan cite bahu aku kene gigit nyamok.. So sodap ar mngaru.. Skali aku rase lain pade bahu kanan aku.. Aku raba bahu kiri ek xde benjol.. Nape bahu kanan ni benjolnye bergerak2 mcm biji angin..
Aku mula risau.. Aduhhhh... Mcmne ni?! Xkan kene operate kot?! Huhu! Xnak! Xnak!

Selang beberapa hari aku pon tnyer pd mak dan sepupu hubby.. Yg pernah kene ganglion dan pernah buat operation kecil.. Kate mereka x perlu risau.. Klau x sakit x payah operate.. Tiap2 hari kene urut atau picit supaye benjolan tu semakin susot..

Huh! Lega.. So sekrg aku tgh giat mengurut2 bahu setiap hari.. Harap2 berjaya lah...

Tiada ulasan: