Rabu, 26 September 2012

Kenangan mengusik jiwa

Assalam...
Time aku ikot rombongan marhaban taman tahun ni (2012).. Sebuah rumah diantara rumah jiran aku terperasan jam dinding..
Sendiri tersenyum.. Hihi..
Ingat lgi time tu suami baru beli jam dinding tu.. Sibok nak gantong didinding.. Jam da siap digantong.. Bila suami pegi keje aku pon mngemas rumah mcm biase.. Dr jauh aku tgk jam tu.. "emmm cantik jgk ye".. Aku pegi ke tpt jam tsebut... Nmpak ade lgi satu paku dibawahnye.. Aku pon mengalihkan jam di paku yg baru..
Tergamam... Jam jatuh berkecai!! Aduiiii!! Mati aku!! Jatuh dgn paku2nye skali.. Ape aku nak buat?!
Hahahaha time tu punye rase bsalah xleh nak ckp... Aku pon trus tel suami.. Mngadu yg jam dia beli semlm sudah pon berkecai... Huhuhu
Nak xnak terpkselah redha jek... Cian hubby.. Sorry.. Hehehe


Tiada ulasan: