Rabu, 20 November 2013

2013 : UPSR Reena 5A! Alhamdulillah

Alhamdulillah.. Syukur pada Allah, itu saja yg boleh aku katakan. Ibu bapa mana yg tak gembira dgn pencapaian cemerlang anak.

14hb Nov 2013 jam 10 pagi aku da standby nak send sms ke 15888 utk keputusan upsr. 10 minit da brlalu.. Tpi x send balik pon keputusnnyerrr! Mula brdebar2 ni.. Jap lgi dpt sms.. Terkejut berok aku! What 5A!! Happylahkan... Trus forward msg kat suami, mak, adik ipar.. Hehehe i wanna share my happiness..

Kol 11 aku dn suami ke sekolah kebangsaan ulu tiram. Time tu sume mak bpk yg nak amek result anak2 da dtg.. Dan ade skit kate2 dari cikgu yg merakamkan rasa gembira di dewan sklh. Cikgu yg nak myampaikan result upsr tu da mula nangis.. Uwaaaa! Aku pon melelehlah jgk.. Bukan sedih.. Tpi air mata gembira.. Suami aku yg kebal tu pon nangis jgk tau.. Hehehe

Cikgu yg dok kat blakang da salam aku ckp tahniah! Heheh aku ckp aku da tau sbb cek pkai sms..

Name murid diumum satu persatu.. Semuanya dari kelas pertama.. Last skali anak aku.. Hehe sbb dia dr kelas kedua.. Tak sangkakan.. Memang tak sangka. Trial dia pon dpt 2a3b. Syukur sgt. So pada anak2 yg darjah 5 turun kelas, jgn putus asa, u can make it. Bangkit setelah kalah itu sgt penting. Dan yg kecewa tak dpt yg ditarget pon jgn kecewa jgk.. Ini baru permulaan.. Byk lagi exam yg menanti utk kamu semua tnjukkan kebolehan. Buktikan kesungguhan anda! Good luck for upsr 2014.

Tiada ulasan: