Jumaat, 2 November 2012

Haiii... ADAM dan HAWA

Cerita ni da lame main kat astro.. Aku ade astro cume x amek package dia jek.. Klau ade pon jgn harap dpt tgk.. Sbb abg sayang x suke tgk... Huhu balik2 action jek tema dia.. Drama2 ni x main ler kate dia... Terpakselah ikot tgk ape yg dia tgk.. Huhu..

Skali 1 hari berborak2 dgn sepupu aku kat spore (wassap ler ape lgi.. Free kan..) rupanye dia pon layan adam dan hawa.. Wah hebat btol penangan adam dan hawa ni... Aku mmg x pernah tgk.. X tergerak plak jari taip mencari crite tu.. Hihi..

Lepas dr chat tu aku pon try ler gatai2 tgn cari rupanya ade kat Astro onthego... Tpi sampai episod 4 jek... Huh! Kedekot btol astro.. Lepas dr 4episod tu try cari kat youtube... X jmpe pon, yg ade promo jek.. Pastu aku tnye balik sepupu aku.. Dia tgk kat mane.. Rupanya kat
Malaymoviesfull ni ha... Ape lagi layan ar trus.. Jom tgk drama! (mampos klau laki aku dgr hihihi)


Tiada ulasan: